MULTIMEDIJALNE TABLE
MODERNI INTERAKTIVNI MULTIMEDIJALNI DISPLEJI
U našoj ponudi imamo najnovije interaktivne multimedijalne displeje kao i digital signage sisteme, treće generacije vodećih svetskih kompanija.
Vrlo atraktivni, različitih dimenzija, privlače pažnju, pa tako služe da se pored slike emituju specijalni efekti, TV programi i 3D animacije
na otvorenom i u zatvorenom prostoru.
Multimedijalni displeji omogućavaju prikazivanje:
- Statičkih i dinamičkih tekstova
- Video zapisa
- Animacije
- Grafike i
- Zvuka.
![](https://www.macchina.rs/wp-content/uploads/2021/06/mm2.jpg)
VELIKI DOPRINOS U PROMOVISANJU USLUGA ILI PROIZVODA
Multimedijalne table veliku ulogu imaju u marketingu, tako što kompanijama pružaju mogućnost da emituju efikasne i kreativne poruke obraćajući se direktno svojoj ciljnoj grupi.
Uglavnom se postavljaju na javnim mestima poput hotela, gradskih trgova, bolnica, tržnog centra, banke i sl.
U poslovnom svetu najčešće se koriste za:
- Prezentacije
- Reklame
- Simulacije
- Kataloge
- Obuku zaposlenih
- On-line prodaju…
![](https://www.macchina.rs/wp-content/uploads/2021/06/mm-tabla1.jpg)
KOJE SU PREDNOSTI?
- Autor sadržaja može jednostavno i brzo da dodaje i menja informacije i reference kao i da dopunjuje i poboljšava sadržaje, kako bi za krajnje korisnike kreirao što kvalitetnije multimedijalne poruke i informacije
- Interaktivnost omogućava korisniku biranje i uticaj na program zahvaljujući navigacijskom hipermedijskom programu. Čitalac može jednostavnim dodirom na ekran da otvori drugi tekst, fotografiju ili video koji detaljnije objašnjavaju traženi pojam.
- Čovek je u stanju da zapamti oko 20% podataka ako ih je samo čuo, 40% ako ih je video i čuo, a 75% ako ih je video, čuo i aktivno koristio.
![](https://www.macchina.rs/wp-content/uploads/2021/06/mm1.jpg)
NAČINI UPOTREBE DIGITALNIH DISPLEJA
Postoji mnogo različitih načina upotrebe koji omogućavaju firmama i javnim ustanovama da na efikasan način ispune različite ciljeve:
- Javne i interne informacije
- Oglašavanje i promociju proizvoda i usluga
- Uticaj na ponašanje kupaca, posebno na donošenje odluke o proizvodu ili robnoj marki
- Signalizacija na prodajnom mestu dizajnirana da utiče na izbor
- Informacije o proizvodu – cene, fotografije, sirovine i sastojci i sl.
- Informacije za poboljšanje korisničkog iskustva – tumačenja u muzejima, galerijama, zoološkim vrtovima, parkovima, izložbama, turističkim i kulturnim atrakcijama
- Unapređenje korisničkog servisa – smanjenje percepcije vremena čekanja u restoranima, tržnim centrima, bankama i slično, kao i reklamiranje i demonstraciju proizvoda i usluga.
![](https://www.macchina.rs/wp-content/uploads/2021/06/mm3.jpg)